We helpen jou met kwalitatief en kwantitatief inzicht om je klantreis te verbeteren zodat je onnodige vragen gaat voorkomen. Zo verlaag je simpel de druk op servicekanalen.
We kijken hoe jij de afhandeling van klantvragen naar efficiëntere kanalen kunt routeren, waardoor je klant sneller het juiste antwoord krijgt en jij je kosten kunt verlagen.
Met onze kennis en tools helpen we jou om je klantenservice professioneler en efficiënter te maken en creëren we een betere beleving voor de medewerker en de klant.
Wij hebben de taak om te ontzorgen en verwachtingen realiteit te maken. Met onze roots in de klantenservice zien wij als geen ander dat de juiste oplossing al in een vroeg stadium toegepast kan worden.
Het meest bijzondere aan het CX-traject was het feit dat Cendris zelf met het initiatief kwam. Écht proactief! Niet alleen geeft dat aan hoe Cendris in de wedstrijd staat wat betreft samenwerking, het was echt een jumpstart!
Het zijn juist stappen als deze die van Cendris een waardevol partner maken voor ons. Met een traject als dit onderscheid je jezelf echt van de belfabrieken en ik word daar gewoon enthousiast van!
“Ik zie mezelf als een vertaler. De gebruiker van een product of dienst is altijd de specialist; die weet wat hij écht wil. Wij hebben toevallig de tools en skills om die wensen om te zetten in echte producten. Ik voel de wens of frustratie van een gebruiker en ik zie het als mijn taak om die ervaring beter te maken. Ik constateer geen behoeften, ik beleef ze!”