Eén omgeving voor al jouw contactmomenten? We bouwen jouw contactcenter op maat en bieden daarbij de nieuwste features.
De druk op je klantenservice verlagen? Onze intelligente chat- en voicebots verhogen je bereikbaarheid en verlagen je kosten.
Spraakanalyse, Virtual Reality, Robot Process Automation en Artificial Intelligence. Wij brengen mens en techniek samen.
Met onze virtuele assistent, chatbots, voicebots, RPA-bots en spraakanalyse innoveren wij jouw bedrijf naar de hoogste graad van digitalisering met behoud van de menselijke touch.
Cendris heeft een strakke, stabiele basis neergezet met hun technische oplossingen. Ik zie betrouwbare techniek als randvoorwaarde om überhaupt aan de slag te kunnen en op dat vlak hebben ze echt hun expertise laten zien. Het ontwikkelen van nieuwe oplossingen voor omslachtige processen is dan de kers op de taart.
De samenwerking heb ik altijd als erg constructief ervaren. De mensen van Cendris hebben duidelijk grip op hun eigen systemen en laten zien gemakkelijk een koppeling te kunnen maken met nieuwe technologie, zoals de chatbot van een derde partij. Ik was blij verrast met de flexibiliteit en innovatie die Cendris toonde.
“Ik ben echt gek op nieuwe technologie en slimme snufjes. Ik vind het dan ook heerlijk dat ik met mijn team zoveel met innovatie bezig kan zijn. Zo werken we aan voice- en chatbots die echt een prachtig effect kunnen hebben op het werk van onze medewerkers. Het is toch geweldig dat wij onze eigen digitale collega's kunnen maken om onze mensen te ondersteunen en klanten nog beter te helpen? Dat zijn de ontwikkelingen waardoor ik iedere dag weer met heel veel plezier bij Cendris werk.”